اي مردم بي اصل، براي پيروزي و جهاد براي به دست آوردن حقتان در انتظار چه چيزي به سر مي بريد؟ آيا در انتظار مرگيد، يا براي خويشتن ذلت و خواري مي خواهيد؟ سوگند به خدا؟ در آن هنگام که روز مرگم فرا رسد، ميان من و شما جدايي اندازد. و در حالي که من از همنشيني با شما در زندگي ناراحتم و با داشتن مثل شما مردم سست عنصر، بهره اي از افزايش قدرت ندارم. راستي شما چگونه مردمي هستيد!