آيا چيزى را كه نمى بينم پرستش مى نمايم؟ (با اينكه عبادت و پرستش مستلزم سخن گفتن و در خواست رحمت و مغفرت و خضوع و فروتنى است و اين نوع امور در حضور و رؤيت انجام مى گيرد) پس (سائل گمان كرد مراد از ديدن پروردگار ديدن بچشم است، لذا) گفت: چگونه او را مى بينى ؟(با اينكه ديدن او ممكن نيست) امام عليه السّلام فرمود: